piatok 23. októbra 2015

Tekvicové Strašidielko

Vitajte späť v Kraftkaffe. Máte zo sebou šálku kávy alebo čaju? Pohodlne sa usadte dnes mám pre vás pripravenú svetovú premieru! :0) Predstavujem vám môj prvý video tutorial.

Nedávno som vytvorila pre Daring Cardmakers srandovnú kartu k Halloweenu -
Tekvicové strašidielko. 
Karta mala fantastický ohlas a veľa ľudí sa pýtalo, kde môžu nájsť postup. Dala som sa teda do práce a tu je výsledok. 

Budem veľmi rada, keď mi úprimne napíšete ako sa vám páči moje video. Mám toho ešte veľa čo vylepšovať. Cením si každú radu a názor. 




Budeme potrebovať :

Biely, čierny a oranžový tvrdý výkres, vzorové papiere ( ja som použila rôzne zvyšky ),
Spellbinder Standard Circles a Witches Brew výrezy, Poppy Stamps Jumbles Boo výrez,
Versa Color atramentové inky (farba je len na vás), Čierne pero alebo ceruzku, nožnice, obojstrannú lepiacu pásku a lepidlo.









Tip :

Ak nemáme kruhové výrezy nevadí, na oči strašidielka použijeme šablóny ktoré si vytvoríme za pomoci kružidla a tvrdého papiera. 

Teším sa na skoré stretnutie a píšte!

Krásny piatok Vám želá 


ZUZKA


   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára